Unibertsoa betidanik existitu da edo zerbaitek sortu zuen? 🎆🎇🌠🚀🔮

Nik uste dut unibertsoaren sorrerari buruz gertatutakoaz hitz egitea oso zaila dela, baita ere filosofia ugariz beteta dago, inork ez dakigulako unibertsoaren benetako sorrera.

Zer gertatu zen ez dakigunez, nik nire bertsioa emango dut. Nik uste dut unibertsoa betidanik espazio huts batean egon dela, baina guk ez dugu bere presentzia nabaritu lehenengo gizakia eta lehenengo frogak atera arte.

Uste dut unibertsoa hasiera batean oso txikia izan zela eta geroxeago materiari eta elementuari esker planetak, eguzkia, izarrak, sateliteak agertzen joan zirela. Baina uste dut betidanik existitu egin dela eta leku berberean egon dela, baina hasieran oso txikia zen eta gaur egun handiagoa da.

https://youtu.be/ZF2MyapUUpg

Deja un comentario